Friday, January 22, 2016

Anna Edwin

Anna Edwin

ANNONSE: ADLINKS




SOLBRILLER RAY BAN, HER


GENSER ZARA


Først og fremst - god helg! Første uke på skolen er nå historie, og takk gud for det. Det har vært noen ganske kjedelige forelesninger for å være ærlig, innføringer i studieteknikker og opplesning av kompetansemål blir fort litt snorkete. Men det må vel igjennom, så da blir vel neste uke mer spennende. I morges pakket jeg kofferten, før jeg rullet den med meg på skolen og ukens siste forelesning. Var ganske styrete med en trillekoffert, en pcmappe og en veske over skuldra, inn i forelesningssalen, haha. Jeg dro rett på jernbanestasjonen etterpå, hvor jeg nå har sittet i over en time. Jeg kom akkurat inn på toget hvor jeg nå sitter og blogger, med min kjære ved siden av meg. Vi skal til Åre! Det var egentlig bare oss to, men jaggu hadde halve vennegjengen også mulighet til å bli med. Så vi blir en hel gjeng, og det blir nok dødsgøy. Har med både mac og speilrefleks, så skal få oppdatert dere! Jeg skal bla. stå på snowboard i helga, noe jeg ikke gjør så alt for ofte. Det kan kjapt bli et syn....



God morgen dere! Så lenge siden jeg har hatt slike innlegg? Det er jo egentlig på tirsdager, men fant så mye fint da jeg surfet rundt på nettet i går kveld at jeg bestemte meg for å være litt GÆRN og poste det på torsdag heller, haha.. I dag er det opp tidlig, jeg skal nemlig å shoote litt jobb med kjæresten, før jeg skal ta i mot sofaen som blir levert i leiligheten i dag. Jeg kjenner at den tusingen det kostet å få noen til å bære den opp for meg var verdt hver eneste krone, og jeg merker at jeg gruer meg på dems vegne. Å bære en sofa flere etasjer, liksom. Way to start en torsdag :-/ Men nå må jeg komme meg ut døra, jeg skal også på forelesning senere i dag. For. Lite. Tid!!!


Jeg vil gjerne starte med min personlige favoritt:


FY. FAEN.??? Dette må være et av de jævligste bildene jeg har lagt ut i denne spalten, jeg ser ut som en gollum av noe slag? Holdningen min? Hva!? Her forklarer jeg mamma at jeg vil hun skal ta bilder fra lårene og opp, og ser jævlig bra ut while doing it


Processed with VSCO with hb2 preset

... Dette kan jeg bare si med en gang: nøkkelord for dagens utgave er blunking med øynene


Processed with VSCO with hb2 preset

... Hahha dette er så sjukt mood. Når du har fått 100% nok


... Snakker italiensk ser dere på gestikuleringen min


... Meg når jeg ser folk jeg ikke liker


... Var seriøst nyyydelig på den utsikten der ass! Funfact: jeg hater øyelokkene mine (heldigvis er det de jeg hater på kroppen min og ikke noe annet), og kjenner jeg blir irri bare av å se hvordan de krøller seg så jævla her faen ass hade


... Hahahha jeg veeeeeet dette er syyykt nasty men jeg måå bare poste det. Jeg skulle ta noen søte bilder av Melis på tur og plutselig snur hun ræva til og bajser?? Hva om jeg skulle holdt på sånn når jeg ble tatt bilder av, skjerpings Melis


... :-/


... Her ser det ut som jeg har på det Snapchatfilteret som gir kjempesmå øyne



Hei fra nydeligheten (meg selv)! I dag er jeg sliten. For første gang på flere år hadde jeg forelesninger hele dagen, fra morgenen av til ettermiddagen. Det er bare å bli vandt med, for det skal jeg ha resten av semesteret! Jeg savnet jo veldig tidlige forlesninger i fjor, så sånn sett er jeg glad vi har noen på morgenkvisten i år, så man får kommet seg opp om dagene. Jeg hadde egentlig planlagt en shoot til bloggen i dag, samt en treningsøkt + avslapning, men slik blir det ikke med det første. Det dukket opp uventede ting denne uken, som at sofaen kom, leiligheten måtte ryddes for skrot, kjøkkenbenk måtte bestilles - som gjør at jeg er opptatt hele. jævla. tiden. Så nå skal jeg straks kjøre en tilhenger stappfull av skrot til søppeldynga, før det blir å fikse sofa. Jeg krysser fingrene for at jeg får tid til å trene, i og med at det er en del av "slappe av"-planen min denne uken. Kanskje litt mot sin hensikt med å stresse for å klare en slapp-av-plan, men.... Hahaha


I dag var det back to reality, for real. Første skoledag! Jeg trodde jeg var klar og gledet meg egentlig til å komme tilbake til det vanlige livet igjen, men da jeg ramlet ned på skolebenken slo det meg jo at vi begynner med nye fag. Idiot-meg hadde helt seriøst ikke tenkt på det, selv om jeg hadde 5 avsluttende eksamner før jul. Jeg visste jeg skulle ha nye fag liksom, men jeg trodde tydeligvis ikke jeg skulle ha nye dag i dag. Gøy da! Deilig å ha bak seg de gamle fagene, og starte på nye. Dog var det ei som var litt for tidlig oppe før skolen i dag, og jeg må si virkeligheten slo meg litt for hardt i dag. Jeg tror hjernen min hadde innstilt seg på å samles i ring og fortelle om juleferien eller noe ass, for daaaang... Ubrukelig 101


Ellers har jeg kommet i gang med vanlig trening igjen! I går gikk jeg helt ut av komfortsonen og dro på en time med spinning etterfulgt av yoga, noe jeg aldri gjør. Det er litt av "planen" min disse ukene for å slappe av mellom alle reisene. Til dere som ville høre mer - jeg skal fortelle nærmere i innlegg senere i uken, må bare huske det, hehe.... I dag trente jeg ben igjen, etter noen uker uten. Jeg har trent mest sirkeltrening med jentene i ferien, og jeg kjenner kroppen hadde godt av litt tyngre styrke igjen. Jeg var helt stiv og keitete, og jeg tror kroppen min har godt av å komme i gang med de vanlige treningsrutinene, samt å blande inn nye. Wow, jeg skrev nettopp et helt avsnitt om trening uten å snakke om at jeg hater det eller å være ironisk !!! (i just did faen)


JAKKE NIKE, HER (ADLINK)


Nå skal jeg ned i leiligheten og rydde ut av den. Sofaen har nemlig kommet!!!! Wihu


ANNONSE: ADLINKS




GENSER
SHEIN


I dag er jeg straight fire! Jeg har ventet så lenge på å bruke disse buksene, siden de er ganske korte i ankelen har det ikke passet seg helt de siste ukene, med tanke på .. ja du vet, ekstremværet og snøstormen her i trønderlangen i går, for eksempel. Jeg prøver å bli voksen og å gå uten bare ankler når det er vinter, for jeg har fått en åpenbaring etter å sett alt for mange i lave sko, trange ankeljeans og parkaser - det ser jævlig dumt ut, ass. Men da jeg våknet til èn plussgrad i dag grep jeg jaggu meg sjangsen! Jeg er ikke vant til å gå i så korte jeans med den type tomboy-fit, men må si jeg likte det. Superbehagelig, og lommene på den er jo selve buksa!


Så var det mandag igjen! Jeg har fri på mandager dette semesteret, så for min del er det ikke skolestart før i morgen. I dag har jeg vært ute og gjort ærend, blant annet vært hos optikeren. Der fikk jeg beskjeden jeg mistenkte - synet mitt har blitt enda dårligere. Det ene øyet mitt hadde faktisk blitt hele 0,50 dårligere, men på den positive siden - nå ser jeg akkurat like lite på begge øynene, så jeg slipper å bruke to forskjellige linser. Nå ble det kanskje litt søkt her? På tide å avslutte innlegget med andre ord... Jeg skal hoppe i mailboksen min før jeg drar på trening!


Original article and pictures take imageshack.com site

No comments:

Post a Comment